نحوه استفاده از ایزوگام خود چسب

نحوه استفاده بهینه از ایزوگام های خود چسب

برای نصب انواع ایزوگام نیاز به زیرسازی و مسطح کردن سطح زیرین آن است. اگر در زمان نصب ایزوگام سطح زیر آن با استفاده از یک لایه قیر پوشش داده شود، نتیجه کار بهتر خواهد بود، اما می‌توان بدون قیر نیز آن را نصب کرد. البته باید این کار به طرز صحیح انجام شود تا نتیجه مطلوب به دست آید.

  • برای نصب ایزوگام خود چسب باید سطح زیرین آن با استفاده از یک لایه از پلیمر ایزوگام پوشش داده شود. استفاده از این نوع از پلیمر به چسبندگی بیشتر ایزوگام کمک می‌کند و باعث می‌شود عایقکاری بهتری انجام شود.
  • این لایه پلیمر باید تمامی سطح زیرین ایزوگام را پوشش دهد و هر قدر این کار بهتر انجام شود، ایزوگام خود چسب قابلیت‌های عایق کاری بهتری خواهد داشت.

ایزوگام خودچسب راهی مناسب

همیشه موانع یا مانع هایی در کارهای ایزوگام مخصوصا در فضایی داخلی ساختمان بوجود می آید که عایق کاری را به شدت دشوار می سازد. زیرا ابزار لازم از جمله استفاده از مشعل در بعضی از فضاها اصلا ممکن نیست. ایزوگام خودچسب از همین رو راهی مناسب برای خروج از این بحران است. چون نیازی به حرارت ندارد و وزن سبک آنهم در جابه جایی و نصب با دقت آن سهولت کار را فراهم کرده است.

و تنها کافی است یک سشوار صنعتی داشته باشید. این سشوارها ابعاد کمی را اشغال می کنند و به راحتی می توان با آنها قدرت مانور داشت و کار را انجام داد. مخصوصا در کنج های اتاقها و جاهای باریک و ضعیفی مثل سرویس های بهداشتی و حمام این موضوع بیشتر خود را نشان می دهد

برای پوشش دیوار

برای پوشش دیوار، سطح رویی دیوار را می‌توان با استفاده از لایه پلیمر ایزوگام پوشش داد و بر روی آن از ایزوگام خودچسب استفاده کرد. این ایزوگام به خاطر قابلیت بالای چسبندگی، به راحتی بر روی سطح دیوار می‌چسبد و مانع نفوذ رطوبت به سطح زیرین آن می‌شود. برای عایق کاری دیوارها باید نکاتی را در نظر داشت که یکی از آنها، ادامه دادن پوشش ایزوگام تا سطح افقی دیوار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

شماره تماس

پیج اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *